Dat is zo moeilijk..ik ben open sociaal hart op de goede plek geniet van het leven doe veel leuke dingen maar toch mis ik iets .iemand waar ik de leuke dingen ook mee kan delen alleen is ook maar alleen. En ik weet zeker dat met twee leuker is .ik...
Register to Send Message!Hou van het leven , en geniet van mijn kleinkinderen , maar eerlijkheid en respect, vertrouwen staan bij mij hoog aangeschreven ,
Register to Send Message!Lief, leuk, behulpzaam, brede interesse, roker, lust een biertje en een wijntje, dat zijn een paar steekwoorden die bij mij passen. Ik zou graag in kontakt willen komen met vrouwelijke dames die gelijk gestemd zijn. Liefst in de regio Achterhoek...
Register to Send Message!Niet roker geduldige man vind gezellig om uit te gaan genieten van natuur zee zon terrasjes
Register to Send Message!